لاک ژل

لاک ژل

  • 43

لاک ژل راحت ترین گزینه برای همه افراد است. زیرا در بلند مدت سالم می ماند و می توان از آن برای مدت طولانی استفاده کرد. با این حال، مشخص شده است که لاک ژلی می تواند در دراز مدت به ناخن ها آسیب بزند. علاوه بر این، اگر دستگاهی که برای تثبیت ژل ناخن استفاده می گردد دارای حرارت بسیار بالا باشد می تواند منجر به شکافته شدن ناخن ها در یک طرف و آسیب بسیار زیادی به بافت ناخن گردد. در ادامه این مقاله به بررسی مزایا و معایب لاک ژل می پردازیم.

ژلیش ناخن در واقع مانند کاشت ناخن نیست که ناخن های شما را بلند تر کند یا فرم آن را تغییر دهد. لاک ژلیش ناخن در رنگ های بسیار متنوع و زیبایی قرار دارد. این لاک ژل کاملا رقیق و مایع هست و ظاهری شبیه به لاک های معمولی دارد. برخی از شما هنگام لاک زدن این نگرانی را دارید که رد فرچه ی لاک روی ناخن هایتان بماند. این موضوع در مورد لاک ژلیش صدق نمی کند چرا که زود خشک نمی شود و حتما باید زیر دستگاه قرار بگیرد.

برای خشک کردن لاک ژلیش باید دستان خود را زیر لامپ LED یا UV قرار دهید. نکته مهم در مورد ژلیش ناخن طبیعی این است که لاک ژل روی ناخن های طبیعی خودتان قرار می گیرد و هیچ تغییری در ناخن شما به وجود نمی آید. فقط ماندگاری و زیبایی این لاک ژل روی ناخن های شما بیشتر است و مانع شکستن ناخن می شود.

لاک ژل

لاک ژل

ماندگاری ژلیش ناخن چقدر است؟

همان طور که پیش تر گفتیم ماندگاری ژلیش ناخن از لاک ناخن های معمولی زیاد است. اما اینکه چقدر ماندگاری آن چه قدر باشد به خود شما و مواد استفاده شده وابسته است. به طور معمول ژلیش ناخن بین یک هفته تا یک ماه به طوریکه رفتار درستی با آن داشته باشیدو مراقب ناخن هایتان باشید دوام می آورد و ماندگاری خود را حفظ می کند.

ماندگاری ژلیش ناخن تا زمانی است که لاک شما لب پریدگی نداشته باشد، ترک نخورده باشد و سیاه نشود. اما با گذشت زمان و رشد ناخن هایتان ظاهر ژلیش ناخن تغییر میکند. به این صورت که یک هلال بی رنگ که ناخن خودتان را نشان می دهد در قاعده ی ناخن دیده می شود. در این شرایط ظاهر ناخن های شما کمی نامرتب به نظر می رسد. اما در هر حالت ماندگاری لاک ژلیش از لاک معمولی های خودتان بیشتر است. لاک های معمولی در اثر ظرف شستن، رنده کردن، حمام کردن و … پاک می شوند؛ اما لاک ژلیش در برابر این عوامل مقاوم است.

پاک کردن لاک ژل چگونه است؟

برای پاک کردن لاک ژلیش نمی توانید از استون، پد لاک پاک کن یا روش های خانگی برای پاک کردن لاک ژل ناخن استفاده کنید. همان طور که خشک شدن و نحوه ی استفاده از این لاک متفاوت است، پاک کردن آن هم کاملا متفاوت می باشد. هرگز سعی نکنید با ناخن هایتان لاک ژلیش را پاک کنید. زیرا در این صورت فقط به بافت ناخن های خود صدمه می زنید. برای پاک کردن لاک ژلیش باید به سالن های آرایشی مراجعه کنید و لاک های خود را ترمیم نمایید. در سالن های آرایشی نیز از مواد و ابزار خاصی جهت پاک کردن لاک استفاده می کنند. این کار کاملا تخصصی و حرفه ای انجام می شود و آسیبی به ناخن هایتان نمی رسد و لاک ژل به طور کامل پاک می شود.

لاک ژل

لاک ژل

مزایای استفاده از لاک ژل

حتما تا اینجای مقاله متوجه مزایای ژلیش ناخن شده اید. این روش برای خانم هایی که به زیبایی ظاهر و آراستگی خود اهمیت می دهند بسیار مناسب است. دلایلی که باعث می شود خانم ها به سمت ژلیش ناخن طبیعی کشیده شوند شامل موارد زیر است:

• از مزایای استفاده از لاک ژل می توان گفت این نوع لاک برای افرادی که دارای ناخن های نازک و شکننده هستند بسیار مناسب است.
• لاک ژل دوام قابل قبولی دارد. این محصول برای افرادی که زمان کافی برای مراقبت از ناخن هایشان و یا مراجعه ی هفتگی به مانیکوریست را ندارند بسیار مناسب است.
• می توانید لاک ژل را تمدید نمایید. نیازی نیست برای مانیکور ناخن هایتان منتظر رشد ناخن هایتان بمانید.

معایب لاک ژل

ژلیش ناخن طبیعی هیچ ضرری برای ناخن شما ندارد. این روش بر خلاف کاشت ناخن که بعد از مدتی ناخن های شما را تضعیف و بد شکل می کند کاملا بی ضرر می باشد. شاید شنیده باشید برخی افراد که ناخن هایشان را ژلیش کرده اند ناراضی هستند و به ناخن های آسیب دیده ای دارند. علت این موضوع به نحوه پاک کردن ژلیش ناخن برمی گردد. همان طور که گفتیم برخی سالن های زیبایی و ناخن کارها از روش های غلط و غیر تخصصی برای پاک کردن لاک ژل استفاده می کنند. این عوامل می تواند به بافت ناخن هایتان آسیب بزند. اما به طور طبیعی اگر از بهترین مواد و ابزار برای ژلیش ناخن استفاده شود هیچ آسیبی به ناخن هایتان نمی رسد. پس از فکر معایب ژلیش ناخن بیرون بیایید و از آن با خیال راحت استفاده کنید.

  • در طی تحقیقاتی مشخص شده است که لامپ UV موجود در دستگاه UV، در واقع به ناخن ها و پوست دست ها آسیب می رساند و روند پیری را افزایش می دهد.
  • نازک شدن قسمت براق و شفاف ناخن، قبل از استفاده از پرایمر، سبب کدر شدن و آسیب به صفحه ی ناخن می شود.
  • از معایب لاک ژل می توان گفت اگر بیش از هفت یا هشت بار به صورت مداوم از لاک ژل استفاده کنید، بدون اینکه به ناخن هایتان استراحت بدهید، ممکن است که آسیب شدید و جدی به ناخن هایتان وارد شود که درمان آنها گاها می تواند پرهزینه باشد




می پسندم نمی پسندم
نظرات()

مطالب مرتبط


بخش نظرات این مطلب



برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:







ورود کاربران

ورود کاربران

    نام کاربری
    رمز عبور

    » رمز عبور را فراموش کردم ؟
    عضويت سريع

    عضويت سريع

      نام کاربری
      رمز عبور
      تکرار رمز
      ایمیل
      کد تصویری
      چت باکس

      چت باکس


        نام :
        وب :
        پیام :
        2+2=:
        (Refresh)
        پشتيباني آنلاين

        پشتيباني آنلاين

          پشتيباني آنلاين
          آمار

          آمار

            آمار مطالب آمار مطالب
            کل مطالب کل مطالب : 1289
            کل نظرات کل نظرات : 0
            آمار کاربران آمار کاربران
            افراد آنلاین افراد آنلاین : 1
            تعداد اعضا تعداد اعضا : 0

            آمار بازدیدآمار بازدید
            بازدید امروز بازدید امروز : 4
            بازدید دیروز بازدید دیروز : 60
            ورودی امروز گوگل ورودی امروز گوگل : 0
            ورودی گوگل دیروز ورودی گوگل دیروز : 6
            آي پي امروز آي پي امروز : 1
            آي پي ديروز آي پي ديروز : 20
            بازدید هفته بازدید هفته : 4
            بازدید ماه بازدید ماه : 4
            بازدید سال بازدید سال : 4346
            بازدید کلی بازدید کلی : 24819

            اطلاعات شما اطلاعات شما
            آی پی آی پی : 3.144.11.161
            مرورگر مرورگر :
            سیستم عامل سیستم عامل :
            تاریخ امروز امروز :
            تبادل لینک هوشمند

            تبادل لینک هوشمند

              تبادل لینک هوشمند

              برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان شرکت طراحی سایت و سئو تبریز وبسایت و آدرس tabrizwebsite.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






              خبرنامه

              خبرنامه

                براي اطلاع از آپيدت شدن سایت در خبرنامه سایت عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



                آخرین نطرات کاربران

                آخرین نطرات کاربران

                  درباره ما

                    شرکت طراحی سایت و سئو تبریز وبسایت
                    خوش آمدید

                  کلیه ی حقوق مادی و معنوی سایت مربوط به شرکت طراحی سایت و سئو تبریز وبسایت بوده و کپی برداری از آن با ذکر منبع بلامانع می باشد.
                  قالب طراحی شده توسط: تک دیزاین و سئو و ترجمه شده و انتشار توسط: قالب گراف